♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



 

خدایا ...

یک مرگ بدهکارم ، هزاران آرزو طلبکار ...

یا طلبم را بده ، یا طلبت را بگیر ...

 

 

دردهایم

را لایک کردند و گفتند زیبا بود ... نمیدانستم

مگر درد هم زیبا میشود ؟؟ هی

رفیق مجازی من ... نوشته

هایم دست خودم نیست ... دلم

مینویسد و من ... فقط نگاه میکنم

 

 

شاید آرام تر می شدم

فقط و فقط. . . . . .

اگر می فهمیدی ،

حرفهایم به همین راحتی که می خوانی

نوشته نشده اند !!!

 

 

نه در آغوش گرفته ام. . .

نه تو را بوسیده ام. . .

نه حتی موهایت را نوازش کرده ام. . .

اما. . . . . .ببین

چگونه برایت عاشقانه مینویسم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Smoky Teen
ساعت21:20---5 مهر 1394
روزی روزگاری در غم هایم می رقصیدم و اشک هایم اراش صورتم بودند . از غم هایم که می نوشتم همه
می گفتند ناراحت نباشو سرزنش می کردند .
من بیشتر در غم ها فرو میرفتم ...
ولی ...
فهمیدم به غم ها باید خندید و گریه ها را باید حفظ کرد . به هر اشک و غمی نباید اجازه فریاد داد .
مردم منتظر فرصت و شکست بودند . هسند و خواهند بود .
هر چه می نوشتم ساکت نمی شدم ولی ....
اخرش خاموش شدم مردم هم خاموش شدند و قلبم هم خاموش شد ...
حال غم هایم حرف هایشان را به غم ها و شادی ایم حرف هایشان را به شادی ها می زنند .
هیچ احساس نمی کنم ...
من تنها و محکم هستم تا ابد ...با غم های زیادی که حسشان نمی کنم ...
محکم باش ..
غم ها فقط می شکنند ....
این اراده است که می سازد ...
یلی وقت است که مینویسم مثل تو ...
خوش حالم که داستانم را برای یک همدرد گفتم .

پاسخ:عزیزم بابت نظراتت ممنون موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





3 مهر 1394برچسب:, ساعت 22:54 توسط ♀yeg@ne♀