خاصـــــ

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



خاصـــــ

 

دلم به کما رفته

 

 

برای مردنش دست به دعا شوید 

 

 

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی کلیک کنید

 

 

دلم

 

 

پُر است

 

 

پُر پُر پُر

 

 

آنقدر که گاهی

 

 

اضافه اش از چشمانم میچکد

 

 


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی کلیک کنید

 

 

ایـــــــטּ روزهـــــــا

 

 

نـبـضـم ڪـُـنـد مـﮯزنـد

 

 

قـلـبـم تـیـر مـیڪشـد

 

 

دارم . . .

 

 

صـدای ِ خـُرد شـدטּ ِ احـسـاسـم را

 

 

لا بـﮧ لایـﮧ

 

 

چـرخ دنـده هـاﮮ ِ زنـدگــــی

 

 

مـیــشـنَـوم . . .

 

 


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی کلیک کنید

 

 

ﮔـــــــــــــــﺎﻫﻲ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎ ﺑﻲ ﻓﺎﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ

 

 

ﻣﺜﻞ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻫﺎﻱ ﺍﻧﺘﻬﺎﻱ ﺑﺮﮔﻪ ﻱ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﻲ

 

 

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی کلیک کنید

 

 

دوستی باهر که کردم خصم مادر زاد شد‏

 

 

آشیان هرجا گزیدم لانه صیاد شد

 

 

آن رفیقی راکه باخون وجگر پروردمش ‏

 


وقت كشتن بر سر دار آمد و جلاد شد ...

 

 


http://sanjasms.ir/uploads/posts/2013-07/1374053138_-roomiran.com_.jpg



میدانی رفیق…؟

 

 

درد دل نمیکنم...!

 

 

زخمی که از عصب بگذرد...

 

 

دیگر درد ندارد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





3 مهر 1394برچسب:, ساعت 22:47 توسط ♀yeg@ne♀