بغـض

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



بغـض

به همیـن بغـض لعنتـی قســــم

نوبت گریــه توهم میرسد

شک نکـن ...



نظرات شما عزیزان:

ایمان
ساعت17:09---11 تير 1394
سلام.خوبی؟وب خیلی قشنگی داری و انگار عاشقی یا شکست خوردی در عشق منم خیلی شکست خوردم چ میشه کرد شب ازدواج اولینشون با اینکه اشک ریختم براش آرزوی خوشبختی کردم. خبابجی میدونی این عکسهای عاشقانه که درش دخترای بد پوشش هستن و هر روز نگاهشون میکنی همش کار دشمنان اسلامه من گفتم خودت میدونی آجی گلم موفق باشی خواستی سر به وبم بزن ممنون میشم
پاسخ:سلام ممنون ک وبم سرزدی موفق باشی من عکس گذاشتم کاری ب این چیزاندارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





4 تير 1394برچسب:, ساعت 17:28 توسط ♀yeg@ne♀