ای مهربانترین مهربانان...

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



ای مهربانترین مهربانان...

خدایا دست دلم را بگیر...

این روزها بدجور به توجه ات نیاز دارم..

میدانم همین جایی..کنارمن..

از هر کار کرده و نکرده ام خبر داری..

از هر قصدی که داشته ام تنها تو با خبری...

خدایا آرامم کن...

راه را به من نشان بده...

خدایا امروز عید است...

شادی باشد قسمت بنده های خوبت..

تنها به من کمی آرامش هدیه بده...

خدایا تنها دل بسته ام به تو...

به بخشش ات..به بزرگی ات..به مهربانی ات...

خدایا دوستت دارم...                                                      

                                 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





4 تير 1394برچسب:, ساعت 16:42 توسط ♀yeg@ne♀