یـــ ــکـــ بــهــ ــآنـ ـهــ ســ ــآدهــ

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



یـــ ــکـــ بــهــ ــآنـ ـهــ ســ ــآدهــ

دلم یک اتفاق میخواهد..

ساده اما دوست داشنی..

از همان هایی که مزه عشق میدهند..

از همان هایی که همه اش از روی احساس است نه عقل..

از همان دیوانگی هایی که موقع خواب چشمانم را میبندم و بهشان میخندم..

از همان کارهایی که حرص همه را در می آورد..

و همه میگویند این رفتارهای بچگانه دیگر مال تو نیست..

و من در دلم قند آب شود از اینکه هنوز رفتارهایم بچگانه است..

از همان بهانه های پیچیده ای که برای باهم بودن می اوردیم..

از همان یواشکی هایی که تنها من و تو از ان خبر داشتیم..

دلم دست هایت را میخواهد،وسط زمستان..

دلم یک اتفاق میخواهد که یکهو بیفتد وسط زندگی...

و من بعد از افتادنش از ته دل زندگی کنم...

بی دلیل بخندم ،به هرچیز بزرگ و کوچک..

دلم یک من میخواهد و یک تو..

که یک من و توی همیشگی بسازیم...

تو هم همین ها را میخواهی،نه؟

                                                                      

 

 

  ++اون اتفاق افتاد...

    حالا آرومم..

    تو هم هستی،مگه نه؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





4 تير 1394برچسب:, ساعت 16:42 توسط ♀yeg@ne♀