دوست مجازی من..!

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



دوست مجازی من..!


دوست مجازی من...

چند وقت است برایت مینویسم

و تو میخوانی

وگاهی تو مینویسی و من میخوانم

دوست مــــــــــجازی من

این روزها درد دلهایمان را


به زبان نمی آوریم

تایپ میکنیم

مانده ایم اگر این دنیای مجازی نبود

روی دیوار احساس چه کسی مینوشتیم

نامت زیباست اما افسوس مجازی هستی

پشت هر یک از این نوشته ها یک نفرنشسته است

میخواند،فکر میکند،گاهی هم گریه میکند،یا میخندد...
 
به احساسش احترام بگذار..
 

گاهی برای چند دقیقه هم که باشد از دنیای واقعی مرخصی میگیری

مینشینی برای دل خودت،درد و دل میکنی..

گاهی هم شب و روز میچرخی در این دنیای رمز دار


دوست مــــــــــجازی من

گاهی آنقدر بیخود میشویم بین یک دنیا دروغ و اعتقاد

فراموش میکنیم خودمان را

دور میزنیم منطق و باورهایمان را



نمیدانم....

شاید این معجزه ی مـــــجازی بودنت باشد

دوست مجازی من

♥بودنت را قدر میدانم♥
 
 

 

http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xap1/925338_688681437875096_1864695978_n.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





4 تير 1394برچسب:, ساعت 16:42 توسط ♀yeg@ne♀