بازگشت

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



بازگشت

بازگشتم ب کاغذ...ب قلم...ب آرامش خط ها...

چ لحظه هایی ک دردرانفس کشیدم

وازترس قطرات پرخاطره ی باران

درسیاه چاله های ذهنم پناه گرفتم...

چقدرانگشتانم باقلم غریبگی می کنند

"من ازدردبرگشته ام..."

برگشته ام ک سر بگذارم برسپیدکاغذها

بگریم وبنویسم

ذهنم داردچپ چپ ب کلمه ها نگاه می کند

انگارسالهاست  واژه ندیده.نشنیده.نگفته

ذهن من مدت هاست باران ندیده.نورندیده

روح من تنها ازنوربرگشته است

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:متن دلتنگی, ساعت 16:16 توسط ♀yeg@ne♀