منــــــــــ و تـــــــــو

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



منــــــــــ و تـــــــــو

نمی دانم به چه زبانی می توانم

         از تمامی انچه زندگی دوباره ای بود برای من و تو دلیل آن بودی تشکر کنم

من امروز همراهی یافتم

که  میتوانم با چشمان او ببینم

و با افکارش تا دورترین نقاط پرواز کنم

چه گذشته ی دور و چه اکنون

می خواهم تا کودکی های تو باز گردم

می خواهم با تــــــــو نگاه کنم به تمامی زیبایی های زندگی

                                                          و حتی زشتی هایش

تنها سپـــــــــــاس مرا با خود همراهی کن

برای تمامی خاطــــــراتی که ساخته ام و با خود داریم...

 

 

 

                  صدای بارش اشک هایم از پشت ناودان دلم بگوش می رسد،

                                                                                       که به دیواره ی احساسم می کوبد

                 دلم چون نی زبان به شکایتـــــ از جــ ـــ ـــ ـدایی ها گشوده

                 در دلم جنجالی بپاست

                من متهمم!!!!!!!!!!! مجـ ـ ــرمم

                !!!!و جزایم روزهایی ست که باید بی تو سر کنم

                اما جرم چیست؟؟؟؟؟ نمی دانم

                به جایگاه فرا خوانده میشوم،

                قاضی سختگیر روزگار منتظر اقرار من است

                قبل از هر سخنی سوگند میخورم

               که جز حقیقت چیزی بر زبان نیاورم

                من به عاشــ ـ ــق بودنم اعتراف می کنم

               حکم پایانی صادر میشود

               یک روز سرد پاییزی زمان اجرای حکم

               طناب را به گردنم آویختند

              و چند تن نظاره گر من هستند که چطور جان میدهم

               فریاد زدم به کدامین جرم ؟؟؟؟

               اما کسی دیگر به حرف های من گوش نمی کرد

               پر از دلهره ام!!! پر از تشویش

              فریاد میزنم چرا کسی صندلی را از زیر پایم نمیکشد تا کار را تمام کند

               اما کسی جلو نیامد

              زمزمه های مبهمی میشنیدم

              گفتند : دستور جدیدی اعلام شده، او را پایین بیاورید

              جرم او سنگین است!!! او باید در زمین بماند، او لایق زمین است

               جا رود ردی از عشـــ ــ ـــق با خود می آورد

              دستور عوض شده بود...مامور دستور را قرائت کرد

                                                                بی وفـــ ـ ـ ایی تا پایان

                                                                          و این است مـــــ ــ ـرگ تدریجی

                                                                                         



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





22 ارديبهشت 1394برچسب:, ساعت 6:9 توسط ♀yeg@ne♀