من وتو وخاطرات

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



من وتو وخاطرات

بگو تا بنویسم ، از تـــــو...

از گله مندی روزهای نبودنت!

از خاطرات خاک خورده

امشب میخواهم بنویسم...

 برای تــــــــو که میدانم روزگاری

               نه شاید خیلی دور از این جاده عبور میکنی

من به شوق دیدنت اینجا به انتظار ایستاده ام !!

برایم دستی تکان بده رفیق

من به دست تکان دادنی از سوی تو دل،خوش کرده ام.

 

 

 

                                                                         

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





22 ارديبهشت 1394برچسب:, ساعت 6:9 توسط ♀yeg@ne♀