(بدون عنوان)

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



(بدون عنوان)

 

خدایا! آغوشت را امشب به من می دهی؟ برای گفتن، چیزی ندارم! میشود

من بغض کنم، تو بگویی: مگر خدایت نباشد که اینگونه بغض کنی!

 

میشود من بگویم: خدایا! تو بگویی: جان دلم!

 

میشود بیایی؟ تمنا میکنم... 

 

گله دارم... از کی، نمیدانم. از چه، نمیدانم!

 

این روزها دردی بر من سنگینی میکند که نمیدانم دلیلش چیست، کیست؟!

 

بی حس شده ام، خسته شده ام از تمام جهات...! دلم اطمینان میخواد،

اندکی آرامش!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





22 ارديبهشت 1394برچسب:, ساعت 5:7 توسط ♀yeg@ne♀