♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



یه دونه دوســـــــتت دارم  ...!

چون یه دونه ای 

دوتا دوســـــــتت دارم  ...!

چون دومی نداری 

صدتا دوســـــــتت دارم  ...!

چون تا صد سال دیگه  

مثل تو پیدا نمیشه 

 



نظرات شما عزیزان:

ariyan
ساعت20:10---28 شهريور 1394
تحت تاثیر قرار گرفتم

simin
ساعت16:23---28 شهريور 1394
گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .؛

دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .؛
اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!!
...
وَ حآل هــَم کِه . . .؛
گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .؛
زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .؛
وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .؛
بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .!!!
گآهی دِلگــیری . . . ؛
شآیــَد اَز خودَت


آرامش
ساعت17:56---12 تير 1394
انسان مجموعه ای از آنچه که دارد نیست ؛
بلکه انسان مجموعه ای است از آنچه که هنوز ندارد، اما می تواند داشته باشد . . .

به منم سر برنی خوشحال میشم...


الی
ساعت14:03---11 تير 1394
سلام یگانه جون
وبت حرف نداره
خوشحال می شم به منم سر بزنی
پاسخ:ممنون ک نظردادی ب وبت سرزدم خوب بود


tamanna
ساعت11:00---11 تير 1394
عه نمیگی اینجا مجرد نشسته

این عکسه چیه گذاشتی

خو شاید ماهم دلمون خواست


رضا
ساعت10:04---9 تير 1394
سلام
وبلاگت خیلی قشنگه
امیدوارم موفق باشی


Behnaz
ساعت20:44---7 تير 1394
سلام ممنون میشم به وب منوعشقم هم بیای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





6 تير 1394برچسب:, ساعت 19:22 توسط ♀yeg@ne♀