نمی‌خواستم ناراحتت کنم

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



نمی‌خواستم ناراحتت کنم

نمی‌خواستم ناراحتت کنم، اما
انگار کردم

با دوست داشتن‌های زیادم
با هی بیا ببینمت‌ ها‌یم
با همیشه ببخش‌ها وُ
همیشه، دلم برای تو تنگ شده‌هایم
نمی‌خواستم ناراحتت کنم،اما
انگار کردم

وقتی که با شانه‌های بالا گرفته از تو می‌گفتم
نمی‌خواستم
وقتی که نامِ تو را بلند می‌خواندم
نمی‌خواستم
وقتی که در همیشه‌‌،
در هر‌جا
تو را صدا می‌کردم
نمی‌خواستم ناراحتت کنم، اما
انگار کردم

وقتی که آن همه تو را
خواب دیدَم...
نمی‌خواستم

اما .......




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





4 تير 1394برچسب:, ساعت 16:27 توسط ♀yeg@ne♀