جدایی تا نباشد...

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



جدایی تا نباشد...



خدایا ، گاهی اوقات چقدر بد می شوم و تو چه خداگونه بدی های من را می بخشی... چقدر ساده و بی تفاوت از کنار سجاده میگذرم و تو چقدر مشتاقانه مرا گوش میکنی. چقدر حقیرانه تو را فراموش میکنم و تو چه بزرگی که مرا یاد میکنی. چقدر کم هستم و تو چقدر بی انتهایی. چه ناعادلانه از تو گله میکنم و تو چه منصفانه گوش میکنی . خدایا چه مهربانانه دستم را میگیری و من چه جاهلانه تو را نمی بینم. چه نا امیدانه خسته می شوم و تو چه امیدوارانه هدایتم میکنی.

من چه نالایقم که خدایی چون تو را نمی بینم و باز هم چقدر تو رحیمانه مرا سوی خودت می خوانی.



نظرات شما عزیزان:

مدیر راهی چت
ساعت19:52---30 خرداد 1394
سلام مدیر وبلاگ برای چت روم من هم بزار بنر مدیر راهی چت هستم مرسی

BIKAS
ساعت17:02---28 خرداد 1394
سلام وب قشنگی داری ب منم سر بزن

عاشق
ساعت22:36---26 خرداد 1394
عالیه آجی ممنون بابت پست های خوبت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





18 خرداد 1394برچسب:, ساعت 18:8 توسط ♀yeg@ne♀