به دادم برس

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



به دادم برس

خیلی دلم تنگه...

خیلی گرفته...

کاش یکی به دادم برسه...

تمام فکرم مشغوله...تمامش

فکر نمیکردم دوری اینقدر سخت باشه...

بیا

.............

 

دکمه‌های پیراهنم

 

 

خواب انگشتان تو را می‌بینند

 

 

و کفش‌هایم می‌سوزند

 

 

در آرزوی پابه پایی

 

 

با کفش‌های تو!

 

 

شالِ من

 

 

نمی‌تواند خاطره‌ی شانه‌هایت را

 

 

از خاطر ببرد،

 

 

شلوارم چون سگی

 

 

دنبال می‌کند مرا در خانه

 

 

و می‌خواهد دوباره

 

 

او را به قدم زدن در کنار تو ببرم.

 

 

پس چگونه انتظار داری

 

 

از تو نخواهم

 

 

به من وعده‌ی دیداری بدهی؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





23 ارديبهشت 1394برچسب:, ساعت 22:37 توسط ♀yeg@ne♀